ایجاد محتوای ارزشمند همانطور که در چندین مقاله به آن اشاره کردیم. محتوای داخلی به بهبود سایت و به خصوص توسعه کلمات کلیدی و ارزش صفحات داخلی کمک می کند. محتوای جامع و خاص یک سایت مرتبط با موضوع باید دارای ویژگی های واضحی باشد که در ادامه این مقاله قصد داریم به آن ها بپردازیم. در وبلاگ بمانید

هر سایتی که به آن نگاه می کنید، هر مقاله ای به اندازه ای که توانایی شما در استفاده از کلمات اجازه می دهد، کلمات دارد. برای تولید برچسب های بیشتر برای مقالات، برچسب ها و برچسب ها برای پیوندهای داخلی محاسبه می شوند. توجه داشته باشید که می توانید آنها را روی لینک های خارجی هدف قرار دهید که حتی بهتر است. لوگویی که ایجاد می‌کنید باید مرکزی برای محتوا باشد و حداقل یک بار از آن در محتوا استفاده کرده‌اید.

تعداد تگ ها در هر مقاله چقدر است؟

این بحث در بین کارشناسان سئو بسیار بحث برانگیز است و پاسخ های متفاوتی وجود دارد. تعداد تگ ها در هر مقاله به تعداد کاراکترهای محتوا بستگی دارد. هر چه محتوای شما حاوی کلمات بیشتری باشد و با موضوع سایت مرتبط باشد، تگ های بیشتری می توانید ایجاد کنید

توجه داشته باشید که برای ایجاد برچسب های بیشتر، محتوا را تحریف نکنید. این کار مخاطبان شما را خسته می کند و آنها را از ماندن در سایت منصرف می کند. توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید تگ‌های بیشتری ایجاد کنید، ابتدا محتوای خود را به دسته‌های مختلف تقسیم کنید.

اهمیت اتصال کلمات به اصل محتوا

سعی کنید کلمات مرتبط را با دسته یا برچسب مربوطه ای که قبلا ایجاد کرده اید مرتبط کنید. این کار باعث می شود کاربر روی کلمه لینک شده کلیک کند و به صفحه ای برود که در آن مقالات زیادی در رابطه با آن کلمه وجود دارد و این به مخاطب کمک می کند و خود گوگل بسیار مهم است.

به یاد داشته باشید که باید از ایجاد پیوندهای زیاد و ترکیب کلمات مشابه خودداری کنید زیرا مقاله شما ارزش کمی برای مخاطبان شما خواهد داشت.

در یک مقاله 1000 کاراکتری، 4 تا 6 کلمه مرتبط مناسب است. به تراکم کلمات مرتبط به طور گسترده تر نگاه کنید و آنها را ترکیب کنید و زمانی که آن را به برچسب تبدیل می کنید از آن کلمه استفاده کنید.

به مثال زیر توجه کنید

کلمات:

خرید موبایل با تخفیف

اختیار برای حل

خرید تلفن همراه 》 لینک بخش تلفن همراه

این جمله را علامت بزنید

خرید موبایل، فروش موبایل با تخفیف

برچسب ها

عناوین پررنگ و منحصر به فرد به ظاهر شدن مقاله شما در نتایج جستجو کمک می کنند. سعی کنید مقالات موضوعی را با برچسب‌های H2، تیترها با برچسب‌های H2 و نقاط محتوا با برچسب‌های H3 و H4 ایجاد کنید. آنها را به تیتر تبدیل کنید.

آدرس اینترنتی nit

بسیاری از دوستان بارها این سوال را پرسیده اند که آیا URL دسته و برچسب مقاله انگلیسی است یا فارسی، باید گفت که آدرس پست فارسی از چندین کاراکتر تشکیل شده است و این قابلیت را دارد که مخاطب را به صفحه ای که در آن پست می کنید هدایت کند. URL خیلی کوتاه است. کند است و یکی دیگر از مزایای URL فارسی بارگذاری بر روی هسته پایگاه داده شما است، اما یکی از ویژگی های جامع و متمایز URL فارسی مراجعه مستقیم به کلمات کلیدی اصلی شما است.
 

مراجعه به مرجع:  https://blogten.ir/create-valuable-content/