از رایج ترین انواع آبکاری در شیرآلات باید به آبکاری کروم اشاره کرد. این نوع شیرها تا چند سال پیش رایج ترین نوع شیرآلات محسوب می شدند اما رفته رفته جای خود را به نوع تک دستگیره دادند. به شیرهای توپی شیرآلات تک اهرمی گفته می شود که بیشتر در آشپزخانه کاربرد دارند. بنابراین عرف بازار هماکنون اینگونه است که شیرهای ایستاده دارای کاربردی دو منظوره در بخشهای مختلف ساختمان هستند بهطوری که هم در آشپزخانه کاربرد دارند و هم در روشویی سرویس بهداشتی، اما مدلهای دیواری معمولا برای سرویس بهداشتی استفاده خواهند شد و خبری از آنها در تزئینات معمول آشپزخانههای مدرن امروزی نیست.به گفته فروشندگان مراکز عمده شیرآلات در تهران، شیرهای تک اهرمی با قابلیت جدا شدن سرشیر (شیلنگی) برای سرویس آشپزخانه و شیرهای تک اهرمی ایستاده برای سرویس روشویی استفاده میشوند و دیواریهای اهرمی محبوب سرویس بهداشتی هستند. هر یک از جنس های گفته شده دارای قیمت های متفاوتی بوده و ویژگی ها و ظاهر مخصوص به خود را دارند. اما باید گفت که شرکت های قدیمی معتبری هم مثل شیبه وجود دارند ، که شرکت قهرمان پیش از این شاگرد شیبه به شمار می رفت ، اما امروزه شیرآلات قهرمان به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان شیرآلات به حساب می آید.

شیبه با سابقه بیش از 50 سال در زمینه تولید شیرآلات افتخار دارد که هر سال با بهره-گیری از فن آوری نوین، با ارائه محصولات مدرن و به روز، همواره در راه پیشرفت صنعت کشور قدم برداشته تا رضایت مصرف کننده را تامین نماید. در این مطلب قصد داریم توضیحاتی درباره ی نحوه تعویض مهره شیر روشویی و ظرفشویی و یا تعویض واشر آن را ارائه دهیم. ما در وبسایت آریان فراز سعی نموده ایم تا با ارائه اطلاعات فنی و تخصصی در خصوص این محصول ، راهنمای مناسبی در خرید شما باشد. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی چارسو در یک بررسی تخصصی، بهترین شیرآلات خارجی را به شما معرفی خواهیم کرد تا از این به بعد با اطلاعات بیشتری خریدتان را انجام دهید. شرکت کلار پویا اولین تولید کننده شیرآلات توکار در ایران دارای قابلیت کاهش در میزان مصرف آب و در مقابل رطوبت بسیار مقاوم است بطوریکه تا مدت ها می توانید از آن استفاده کنید. امروزه محصولات درخشان به هفت کشور اروپایی صادر می شود که این خود نشان از کیفیت محصولات این برند دارد. شیرآلات قهرمان در حال حاضر به بیش از 30 کشور جهان در حال صادرات می باشد و این خو نشان دهنده کیفیت بالای شیرآلات قهرمان می باشد.

شیرآلات خانه و آشپزخانه از وسایل و اجرای پرکاربرد و البته حساس منزل هستند که در صورت مشکل و خرابی می توانند اساسی ترین کارهای ما را به تاخیر بیندازند. تعویض مهره و واشر شیر های روشویی و ظرفشویی اگرچه کار فنی محسوب می شود اما یکی از کار های مفیدی که خوب است هر انسانی در طول زندگی یاد بگیرد. یکی از کار های مفیدی که هر انسانی در طول زندگی باید یاد بگیرد تعویض برخی از وسایلی است که با زندگی ما هرروز در ارتباط هستند مثل تعویض مهره شیر روشویی و ظرفشویی. نکته مهم دیگر اینکه ، توجه داشته باشید که در این مطلب منظور از تعویض مهره شیر روشویی و ظرفشویی ، تعویض مواردی مثل واشر و فنر یا هر چیزی است که باعث از بین رفتن چکه کردن شیر منزل شما شود است. در نهایت تمام مراحل طی شده را به صورت برعکس طی کنید دستگیره را در سر جای خود قرار دهید و تمام پیچها را محکم کنید، نشانگر آب سرد و گرم را در جای خود قرار دهید، اکنون شیر شما باید کاملا درست شده باشد، کافیست جریان اصلی آب را باز کرده و از یک فضای بدون صدای چکه شیر آب لذت ببرید.

اکنون کافی است کارتریج معیوب را از شیر بیرون آوردید و کارتریج نو بر روی قسمت مخصوص بخود قرار دهید. چنانچه شیر خریداری شده دارای دو واشر بود یکی از آنها را برداشته و شلنگها را از داخل آن عبور دهید . تعویض مهره شیر روشویی و ظرفشویی پیچی بسیار ساده است که در اینجا ما به اختصار تعویض واشر آن را شرح می دهیم. که در اینجا ما روش تعویض مهره یا واشر را به شما آموزش خواهیم داد. در این مطلب و ۲ مقاله بعدی به طور ساده، اما کامل و کاربردی شما را با انواع شیرآلات از نظر عملکرد، ظاهر و جنس آشنا میکنیم. شیرآلات هوشمند که نسل جدیدی از شیرآلات بهداشتی است، برای استفاده در سرویس های بهداشتی عمومی بسیار کاربردی است. اگر مشکل شیر ظرفشویی یا روشویی شما فراتراز چکه کردن بود، بهترین کار کمک گرفتن از یک تعمیر کار خبره است. قیمت شیرهای اهرمی اگرچه بالاتر از شیرهای پیچی یا فلکه ای است اما خرید آن به دلیل صرفه جویی در مصرف آب می تواند در میان مدت اقتصادی باشد و هزینه های آب منزل و محل کار شما را کم کند.